IMPORTANT! Livrările și comenzile se acceptă doar din Vaslui momentan pentru urmatoarele categorii de produse: Bacanie, Carte, Fructe, Lactate si Legume.

1. Generalitati
Prezentele condiții de livrare fac parte integranta din termenii și condițiile generale de utilizare a website-ului www.fermasole.ro. Prin utilizarea platformei online www.fermasole.ro.  Clientul, asa cum este el definit în secțiunea Termeni și condiții a prezentului website este de acord cu toate condițiile specificate în secțiunea mai sus amintită.

2. Definitii
Clientul – reprezintă utilizatorul înregistat în sectiunea Creeaza Cont a website-ului .
Proprietarul – este definit în sectiunea Termeni si conditii
Comanda – reprezintă cererea fermă de livrare a produselor selectate de catre client la adresa furnizata de acesta.Comanda devine validă doar după confirmarea de livrare de către Proprietar prin email, SMS sau telefonic.
Termen de livrare – data la care va fi livrată comanda conform cererii Clientului a pachetului sau abonamentului ales.

3. Livrarea produselor
Livrarea produselor se face în zilele lucratoare ale fiecarei săptămâni.În cazul în care în aceste zile sunt sarbători legale Clientul va fi informat despre orice modificare a zilei de livrare a comenzii. Livrarea comenzilor cu o greutate de peste 5 kg se face in localitatile din reteaua Urgent Cargus.

4. Plata
Plata comenzii se va face ramburs la livrarea.

5. Costurile de transport
Pentru fiecare comanda se calculeaza pretul de transport care sunt suportate de catre client. Produsele vor fi livrate prin Urgent Cargus.

Pentru comenzile mai mici de 1000 RON pretul transportului este de 60 RON in localitatile din reteaua Urgent Cargus fara kilometri suplimentari. Kilometri suplimentari se adauga la costul de livrare.

Pentru comenzile mai mari de 1000 RON, livrarea este gratuita in localitatile din reteaua Urgent Cargus.

6. Anularea Comenzii
Anularea comenzii Clientului se realizează în următoarele cazuri:
1. Comanda este anulată de către Client prin email, SMS  sau telefonic cu cel puțin 24 ore înaintea termenului de livrare.
2. Comanda este anulată de Proprietar prin informarea Clientului de către Proprietar cu cel puțin 24 ore înaintea termenului de livrare și doar din motive obiective independente de Proprietar ex: calamități naturale ce pot degrada produsele, dăunători, cazuri de forța majoră,alte cazuri similare.
3. Imposibilitatea livrării comenzii din cauza informațiilor greșite privind Clientul sau adresa de livrare, date de contact sau lipsei unei persone de contact la momentul livrarii.In acest caz Clientul va fi suspendat de la comenzi pana la clarificarea erorilor care au dus la imposibilitatea livrarii si va trebuie sa achite contravaloarea deplasarii.
4. Neplata Comenzii la livrare în cazul comenzilor care se supun acestei reguli.

7. Modificarea Comenzii
Modificare comenzii se poate realiza în umatoarele termeni și condiții
1. Clientul modifica pe website comanda si primeste confirmarea din partea Proprietarului asupra noii comenzi. Modificarea comenzii de catre client nu poate fi realizata cu mai putin de 48 ore inainte de termenul de livrare.
2. În cazul în care din motive obiective și independente de Proprietar unul sau mai mult produse din comanda Clientului nu sunt pe stoc, Proprietarul informeaza Clientul și împreună decid modificarea comenzii.

8. Schimbarea produselor
În cazul în care se convine de comun acord cu Proprietarul în momentul recepției  comenzii că, comanda este greșită sau nu corespunde calitativ și/sau cantitativ, produsele din comandă vor fi schimbate în limita stocului disponibil, iar dacă acest lucru nu este posibil comanda va fi anulată fară nici o obligație din partea vreunei părți.